2009 m. birželio 2 d., antradienis

Nebūk nepasiekiamas

Šiandien tai viskas atrodo GERIAU, nei ten tarkim tą niūriai gūdų vakar vakarą:) Nors čia irgi gal laikina....Ai net nežinau, kartais iki tos pilnos laimės visai ten nedaug trūksta, o kartais jinai atrodo tolima ir nepasiekiama.
Mane kartais nervuoja ta mobiliųjų telefonų era, NES, visų pirma, pati kartais jaučiuos suvaržyta ir privalanti kam nors vis karts nuo karto atsiskaityt už savo tuometinę veiklą, arba neduokdie neatrašai į parašytą sms per kokią valandą-kyla mini skandalas. Ai, ir gąsdina mane truputį tokie žmonės, kurie sugeba IŠ KARTO atrašyt....Toliau, skambučiai.Taip, mane nemaloniai nuteikia neatsiliepimai, kiekvienas tas pratisas kvietimo signalas paryškina po kokią raukšlę kaktoje....Ir tada aišku pykstu, nes gi mobilusis tai kaip koks organas turėtų būti papildomas.Arba va, jei išgirsti žviegiantį savo mobilų-tai bėgi griūni, kokia koją nusimuši, nes mat tai gali būti svarbu:) (šiaip tai lb retai kada aš skubu atsiliept, visada geriau taip elegantiškai PALAUKT)
Išvados: jei esi mobilus, būk malonus ir būk pasiekiamas 24val per parą (ir va dėl to man labai patinka atostogaut BE telefono)
Bet šiandien, visai neseniai, skubėjimas buvo vertas:)LABAI;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą