2011 m. spalio 1 d., šeštadienis

17kinė dvasia


Važiuodama namo mačiau berniuką, kuris užaugęs bus totaliai gražus vyras. Patrauklus. Ir pati pasijaučiau visai ne kaip mergaitė jau:) Turių planą Spalį pratempt su minimaliai miego, maksimaliai darbo, vidutiniškai minčių apie Tai (arba Jį).
Kodėl vyrams patinka jaunesnės? Nes jos naivios ir patiklios. Per daug nesugadintos visokių patirčių ar šiaip nuomonių.skaitalų. Jos džiaugsmingai priima kiekvieną naują patirtį. Jos tiki, akd kiti yra tokie kaip jos :) SU jom tiesiog lengviau. Prakalbint. ĮKALBINT. Nuteikt. ir be abejo-suteikt. Nes dar pačios gerai nežino, kas konkrečiai turi būti tame "suteikime". Aš ne išimtis, ir aš tokia buvau:) Ar tebesu? Retkarčiais ta 17kinė dvasia tikrai dar pasireiškia :)

Gal kai man bus 40, aš norėsiu išbandyt 20mečius. Arba ne. Kas ten žino kas ten žino...LABANAKT

2 komentarai:

  1. Stipriai nesiginčiju su tuo kas parašyta, tačiau vyrams jaunesnės patinka ir tiesiog.. jaunu kūnu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. O TAIP!!!! jei vyrui reikia tik kūno -niolikinės pačios pačiausios :)

    AtsakytiPanaikinti