2009 m. spalio 30 d., penktadienis

stupid?

9 komentarai:

  1. kažkodėl spėju, kad ir vėl būtų tas pats :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Do you need any brains with that? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. miela Aukse.Labas.Kad ir kaip keista butu girdet,bet man dziugu,kad tu pavargsti.A.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Eimantai, na o gal ir NE :DDDD
    bet ką žn, man tai regis ir su stupidumu visai įmanoma šauniai gyvent.

    AtsakytiPanaikinti
  5. To A.-man tai ne itin džiugūs tie mano pavargimai.Nors bendrai kartais jie būna ir LABAI MALONŪS:))) žiūrint iš kurios pusės pažiūrėsim.
    Bet ok, užskaitau TAVO džiugesį dėl MANO DŽIUGESIO(nors ir žinau, kad tai neįmanoma)

    AtsakytiPanaikinti
  6. tiesą pasakius, man senokai kilęs įtarimas, kad kuo labiau *stupid* esi, tuo tau lengviau gyvent.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kai kurie ir gimsta.Vieniem pasiseka iš to "išlipt", kitiem-ne

    AtsakytiPanaikinti