2010 m. sausio 30 d., šeštadienis

Jei atvirai, tai tingiu galvot pavadinimą


Nu va, gerieji žmonės, šiandien aš žymiai geresnė ir niekam plaukų nenoriu raut:) Išvis ,pagalvojau, kad reikia taip lb teigiamai nusiteikt ir pasitikt meilės dieną teigiamai ( nes čia geriau, nei sėdėt ir graužtis,kad nieks nemyli, nes aš tai žinau, kad yr tų mylinčių, nu YRA:) O apie meiles užsiminiau, nes turiu lb neblogą rinkinuką meilės songs'ų:)
O šiaip tai man patinka laužytis, ypač kai nlb žinau ar noriu čia jau dabar ir labai ar išvis nesinori... Žodžiu laužymasis atspindi mano nuostabų neapsisprendimą:)
O beje, gal kas GERAI mokate vokiečių kalbą,kąąąą? Jei tokių atsiras-būsiu gera ir meili, NES turiu išverst apie 4 lapus teksto, o mano kaip 2os kalbos žinios tai tokios lengvai tariant primityvios ir per 5 mentus gerokai išsiplovė. Ai, ir atsiskaityt už mane dar galima irgi:)) Bet aišku, aš džiaugiuosi, kad dėstytoja iš kelių perskaitytu sakinių nusprendė, kad aš visai čia tokia nieko ir galiu mat rimtus vertimus daryt.....:))
Taip pat, prapuolė mano tokia DRAUGĖ LAURA.Jei kas žinot kur-irgi būkit geri, praneškit.... Atlygis BUS:) Aišku, aš irgi tipo gera, nes galvoju, gal jinai išvažiavus kur, o aš tiesiog to neprisimenu... Bet apie savo "draugystės geną" papasakosiu būtinai kada vėliau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą