2011 m. gegužės 30 d., pirmadienis

Vienuoliktokai


Neturiu labai logiško paaiškinimo, kodėl maždaug (gal) metus man visai nesinorėjo rašyt. O va dabar taip po trupučiuką vis noris įterpt - apgaubt tas apnuogintas krūtis, nuvinguriuot išriestais užpakaliukais - žodžiais. Sakiniais. Nors kaip visada susiduriu su lengva problemėle-negaliu rašyt absoliučiai visko, ko užsigeidžiu- nes tai mat vienas perskaitys, tai kitas.... Nors greičiausiai tai tėra dar vieni iš tų socialinių virvelių, apvijusių kiekvieną iš mūsų - "ką žmonės pasakys/pamanys". Ne, ne šiaip žmonės, ne kokia kaimynė pensininkė, kuri sėkmingai mane išeinančią ir pareinančią nučekina ar ten kokie "mieli" berniukai (ai beje, naujas terminas jiems, nes kažkaip paauglys tai nefainai skamba) - vienuoliktokai (čia toks geras amžiaus tarpsnis:)). Tarp kitko mane tie vienuoliktokai kartais ima ir sutrikdo/sumaišo vandenis - tokie išoriškai visai dar vaikai, o balsai kaip kokių vyrų... nu ir aišku, pasitikėjimas ir iškalba lipa per kraštus - ne visi tokie, bet tie kur vis taikos į mano parnešamus kopūstus/ridikus/morkas tai TOKIE. Nu gražu. Toks gražus tikėjimas "man visas pasaulis priklauso" :) Pvz.: aš dabar tai galvoju, kad man priklauso/gali priklausyti gal kokia pusė pasaulio, nes kita pusė manęs tiesiog nedomina, dalies, aišku ir aš nedominu, o dar dalies nedrįstu iki galo imt ir išsilukštent. Bet noriu:) ir viskas ateina savo tempu. taiptaip, VISKAS. Bet kadangi šių metų horoskopas buvo tobulai teigiamas, nu tai nėra kada man ieškot ar labai stipriai galvot apie ne itin teigiamus reiškinius.

p.s. (grįžtant truputį prie tų vienuoliktokų) teoriškai mane tie vienuoliktokai kartais traukia, gal pati idėja kad čia lyg vyras (ausiai), bet kartu ir visai dar ne. Todėl taip ir lieka tas potraukis fantazijoj, nes visgi neužtenka tam jaunuoliui turimos jėgos, kad mano fantazija plėtotųsi :) ir TODĖL vis susimąstau tų vyresnių vyrukų potraukių jauniklėm :)OK, seksas yra seksas - jam amžius kaip ir nėra jau toks mirtinai svarbus, bet kokybiškam santykiui tarp dviejų žmonių tai nėra pliusas. Nes nu omg, save prisimenu, tą jaunesnę - ir tikrai buvau gerokai kvaišesnė ir naivesnė. Ir man pačiai su savim žymiai įdomiau dabar.
p.p.s. ai bet ačiū visiems tiems, kurie esate su manim nuo tų jaunų durnų dienų iki dabar :) Ačiū už kantrybę ir pakantumą. Ačiū,kad nemetėte - nors jau tikrai ne kartą buvau to verta :) Ir aišku, labiausiai esu dėkinga už tai, kad vis dar esu įdomi - nors kartais ir pagaunu save nustembant pagalvojus koks transformavęsis tas "įdomumas" yra dabar.

Fui, kažkokie sentimentai sukilo. ir dabar noriu kokio tai gyvio.Ne laikyt nuolat, nes neturėčiau jam pakankamai laiko, bet va tiesiog PAMYLUOT :)) dabar.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą