2009 m. balandžio 25 d., šeštadienis

Retro'iška aš (foto)



  • Pasirodo, varnos kakutis yra visai geras ženklas:) Vadinasi, ne veltui man tas ne itin malonus ir taip, sakyčiau, miestiškai retas reiškinys įvyko prieš porą sav:) Krikštamotė paaiškino, kad varnos kakutis reiškia turtą/pinigus. OKOKOK, man tuo lb patinka tikėt:) Nors , aišku, tas pinigėlių atėjimas ar taip ar taip turėjo įvykt, taip kad ne joks ten didelis netikėtumas buvo jų gaut, BET vistiek viskas yra lb gerai:)


  • O yra koks nors prietaras susijęs su vestuvinėmis suknelėmis?Nes jei tarkim yra ten koks nors, kad neištekėsi, jei be reikalo matuosiesi tas visokias vestuvines suknytes, tai aš jaučiu netekėjus liksiu dar ateinančius 12 GYVENIMŲ....(čia gaunas, kad vadovaujuos akimirkos malonumu)


  • Arba būna, kad KO NORS lb lb lb LAUKI. Belekaip lauki.... Ir lauki. Ir lauki. Ir lauki. Per valandą kokius 20-100 kartų apie tai galvoji....TIKRINI. Ir aišku, dažniausiai per tuos didžiuosius laukimus nieko nesulauki. Aprimsta ekstazė, beveik išnyksta...Ir ima tas laukimas ir įvyksta.Ir ką? Ot ir nieko. NEBEBŪNA TOS PRADINĖS EKSTAZĖS. Ir net tas džiaugsmelis viso to sulaukus toks... Kaip čia pasakius... Na kaip per rūką būna. Bet juk vistiek FAINAI kad pagaliau sulaukiau...:)

P.S. PRAŠAU-nepriskirkit to ne šimtaprocentinio džiaugsmo prie kokių VIP laukimų. Tokių rimtų ir gyvenimiškų.


  • Buvau priplanavus šio bei to įsigyt..Truputį daugiau nei "šio bei to".Gal net daugiau nei "truputį". O dabar nežinau... Nes jaučiu, kad visai galiu gyvent ir BE. Bet nieko, tas pinigėlių leidimo virusas/genas vis aktyvuojasi, reik tik sulaukt:) Nes man patinka PIRKTI. Labai nuoširdžiai patinka:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą