2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Poilsiadienis po maloniai pavargadienių

Visų pirma, tai dar kartelį noriu nuoširdeliausiai pasveikint savo Draugę Ievą su gimtadieniu:) Ėmėm mat ir sulaukėm, dabar reik KARTU sulaukt mano:)) Džiaugiuosi, kad baigės tas bakalaurinis laikas ir dabar vėl galėsim daryt daug lazy dalykų kartu:)

Truputį kirminėlis pagraužė, kad kažkas BAIGIA universitetą, o kita kažkas tik pradės:) Bet tai gal čia nėr lb blogai...Nepasisekė su ta upe su visais lengvai nutekėt, teks dabar truputį kitaip padaryt.

Yra toks restoranėlis kiniečių senamiesty "Ilgoji upė"-lb skani, ne tokia jau jauki, bet kažkadais buvus savotiška "šventykla"...Nusprendėm gimtadienį paminėt ten..Ir...kažkaip....ok, skonis tas pats, muzikėlė gal net fainesnė, bet kaip ir sakiau I.-tos senosios traukos nebeliko. Gal kad savo laiku ta vieta buvo labai išnaudota. GAL.

O paskutinis šio įrašo saldainiukas-mano rankų darbas. Man gražu:) Ir daug meilės bei darbo sudėta, ir sunkių naktų.
Neblogas dalykas ta krizė ir tas atsiradęs laisvas laikas. Ir NORAS ;*

1 komentaras:

  1. Dabar jau mano mano mano auskarai gražieji :))))
    Žinok drauge studijuot gi fainai yra. Tik bakalaurai yra lievi. O šiaip jo, kaip gerai bus, kad grįš dykaduoniavimo įpročiai, nes tie darbai ir mokslai tik sveikatą ir gerą nuotaiką gadina :))) Ačiū už dovanas ir šiandienos manęs palaikyma paskutiniuose nervuose prieš bakalauriaus atidavimo ;)***

    AtsakytiPanaikinti