2009 m. gegužės 6 d., trečiadienis

Tarptautinė diena be dietų

Taigi taigi taigi... Lengvai įkvėpta Dinos įrašo, privalau ir aš tokios smagios dienos proga pačiauškalioti. Mane pažįstantieji (daugiau mažiau) žino, kaip man beprotiškai skanu visokie gardėsiai....SALDUMYNAI:) Dieve Dieve....Dar jei man būtų nepagailėta geros ir greitos medžiagų apykaitos - tai maitinčiausi saldėsiais ištisai... Aišku, gal po tokio ištisinio valgymo man jie ir atsibostų... Bet neee, jaučiu ne:)
Dar aš nesuprantu žmonių, kurie ne itin mėgsta saldumynus... Tikrai nuoširdžiai jų nesuprantu... Man atrodo, kad tiek daug praranda...Na bet aš juk ten visokia pakantuolė, tai tegu gyvena ir tie nesaldumyniniai:)
O taip, gi ta NEdietos diena....Aš visai netyčia ją atšvenčiau vakar....Bet taip iš tiesų atšvenčiau... Su daug naminio maisto... Ir netgi dviem desertais. Vieną iš jų kankinom tikrai ilgai ir nuobodžiai, nes mat bandėm padaryt šedevrą garų puode... Deja deja... Galiausiai nusprendėm , kad jis tam garų puode tik prievartaujamas visais negražiausiais būdais verkia... Nes rezultato kaip nebuvo taip nebuvo.
Dar truputėlį man yra toks gailesčio vertas efektas...Akys visada nori DAUGIAU, nei gali pakelt organizmas...Todėl po tos NEdietinės puotos naktis buvo toookiaaaa.... Na tokia visai ne itin rami, su superduper durnais sapnais:)
Pliusas - aš dar ir šiandien visą dieną jaučiuos soti:) Ir aišku... Kaip ir po kokio gero ir gausaus alkoholio vartojimo, taip ir po šio gausaus vartojimo, pasižadu daugiau taip niekada nebedaryt....

Nebent... Po kurio laiko... Ir atradus vėl kokią gerą priežastį:) Kad ir pasinaudojus tuo pačiu "likimo" nuosprendžiu:)

ir P.S. ok, dietos nėra gerai, bet savęs prisižiūrėjimas bei tam tikra valgymo kultūra/koncepcija yra lb gut:) Nes vis dar taip naiviai tikiu, kad jei esu kūdesnė, tai mane labiau myli...Nu vistiek...Net mama su tete labiau myli:))) Nes vis dėlto ta ESTETIKA yra svarbu:) Man tai tikrai.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą