2009 m. birželio 1 d., pirmadienis

Kiek kainuoja TAVO "nekaltybė"?

Pastarąją savaitę, o gal kiek ir daugiau, esu visaip ten susirūpinus SANTYKIAIS. Visa tai dažniausiai baigias išvadom, kad jau aš tai taip niekada nedarysiu/nenorėsiu/neturėsiu/nebus. Nors draugė aiškina, kad tų idealių diedų kaip ir nebūna, ir aš ja tikiu, beveik, bet vistiek turiu tą tokią durną viltį, kad bent jau pati tai turėsiu bent lb arti to savo idealo:) Na, o jeigu tokių nėra, tai velniop, nereik tada man jokio diedo, išgyvensiu ir viena, nes keliuose gaudaus ir jau tikrai niekada neleisiu, kad koks sėdintis šalia "meilė" tampytų nemandagiai vairą (taiptaip, čia dar truputį mėtau akmenukus).
O tas visoks apsitrynimas santykiuose yra baisiai neišvengiamas, ir jei atvirai, man jis lb sunkus laikotarpis, nes jaučiu dvigubą nepasitenkinimą-kad pačiai kažkas dėl to kito negerai ir negerai, kad reikalauju kažkokių (mano manymu) lb mažų pasikeitimų. Ai bet velniop, nėr čia ko nusileist, aš esu už norų ir tam tikrų santykių sąlygų pateikimą, o ne už tylų kentėjimą ir naivų tikėjimą, kad GAL kadanors ims ir pasikeis stebuklingai.
P.S.ačiū TAU, kad ilgai ir gal ne visada kantriai, bet užtikrintai laukei/paisei/reagavai į mano mažuosius-didžiuosius nepasitenkinimus. Tapai savotiškas etalonas, kartelės aukščiausias taškas.
Yra mano taisyklės ir yra tavo taisyklės, ir jei kažkuriam kažkas netinka-niekas nelaiko ir leidžia skirstytis. Džiaugiuosi, kad SUGRĮŽO šitas sveikas kategoriška požiūris į santykius(kurio dėka, gal ir liksiu senmerge) ir tegul nedrįsta man jokia idiotiška meilė vėl taip susukt smegenų, kad leisčaus žeminama/negerbiama kaip partnerė/moteris.

O šiaip tai čia nukrypimas nuo pagrindinės temos buvo...Nes pasidalint noriu savo šeštadieniniu atradimu Lietuvos ryte, kuris mane papykino. Aišku, galbūt tai tėra koks fake'as... O greičiausiai tokie dalykai dėjosi ir anksčiau, tik gal ne tiap viešai.

Tai damn, ar ta naujoji studijų sistema nepaskatins, vadinkim TUOS ryšius tiesiai šviesiai, prostitucijos? Mūsuose tas atlygis, manau, naudojamas labiau išorės, nei proto tobulinimui. Ar tendencijos išliks tokios pačios?
Bet gal nereik čia labai taip pesimiškai baigti, na juk abipusė nauda nėra blogai:) Tad ruoškitės dėdės-gausite naują siuntą šviežių mergelių.

2 komentarai: