2009 m. birželio 2 d., antradienis

Peliukai

Turiu namuose tokį ,sakykim, džiaugsmą....Atsiranda vis iš velniai žino kur atbėgančių pelyčių(na gal ir kirstukų, net nežinau).Pirmoji man suteikė daug džiaugsmo, buvo mažutė, labai graži ir tikra drąsuolė-jai leidau palakstyt po namus pora dienų, o po to užmetus rankšluostį sugavau ir išleidau į lauką. Antroji atsirado po poros savaičių...Šiai nebuvau tokia svetinga, nes kokia viena pelytė per dešimtmetį dar smagu, bet jau dvi....Tad buvo pripirkta tokių specialių lipdukų viliojančių.Iš pradžių galvojau,kad gal čia geriau nei tarkim spąstai kančių atžvilgiu, bet po to persigalvojau, nes tokiu būdu peliukas miršta iš bado(gal) ar kažkaip panašiai...Taigi antras neprašytas svečias buvo sėkmingai sugautas per porą dienų....Trečią aptikau vieną bemiegę naktį-neišlaikė mano šaltumas ir pusvalandį atkrapštinėjau tą pelę nuo to lipalo....(mama po to visaip apibarė, bet tuo metu man tai atrodė lb humaniška, nes jinai taip garsiai vis daužėsi į sieną).Po tos 3ios atgėgo ir ketvirta ir penkta.Žodžiu jokios egzotikos nebeliko.Pasirodo, kad ir pas kaimynus jos keliauju, net nežinau kodėl būtent dabar jų tiek daug atsirado....(paskutinę ir vienintelę pelę tam bute mačiau kai man buvo 5-6 metai).
Viso šio įvykio įkvėpta nesusilaikiau ir įsigijau rankšluostuką su peliukais. Na man beprotiškai gražu+NATŪRALU (linas/medvilnė). Dar pasižadėjau nusipirkt tokios pat sudėties/atspalvio medžiagos, tik su boružėlėm, ir pasisiūdint prijuostę, nes man labai patinka raganaujant virtuvėj jas dėvėt:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą