2009 m. birželio 1 d., pirmadienis

Stojimai 2009

Buvau jau apsisprendus grįžt prie to prašymo popierinio pateikimo varianto, na bet hormonų pokyčiai, jų sukelti rezultatai(nedidukas, bet visgi, negražumas ant žando) paskatino pasidomėti tuo naujuoju išradimu-prašymo pateikimo internetu būdu:)( yra toks paslaugus puslapiukas http://www.lamabpo.lt/)
Aišku, laiku niekas ten neveikė, kaip buvo žadama, na bet bent jau šiandien viskas kaip ir gerai....Aišku, dar nlb įsivaizduoju kokia ten sistema viskas vyks, bet šiaip tai visai smagu va taip spaudinėt klavišus namuose:)
PASIPIKTINIMAS: mokestis už tą džiaugsmą:
stojamoji studijų įmoka:
1 pageidavimas - 80 litų;
nuo 2 iki 16 pageidavimų - 150 litų;
nuo 17 iki 32 pageidavimų - 200 litų.
Hello people!!!! Man užtenka vieno to vadinamo pageidavimo....Pagal savo pageidavimus ir pasirinkimus...Bet na, o jei KAS....Reik tarsi tokio ir apsidraudimo, nes gal tikrai va imsiu ir netikėtai nepateksiu( galvokit ką norit, bet aš savim pasitikiu).BET...Ir visaip ten galvoju, kad praktiškai tų poros pasirinkimų man nereik, o teoriškai...tik už tą dalį "teoriškai" turiu mokėt jau dvigubai...
O kur jūs dėsit tuos surinktus melejonus? Kažkur:)
mmm...dar pagalvojau, kad neprisimenu gerai kaip ten buvo prieš 5 metus...

3 komentarai:

  1. Db pagalvojau... O aš kazin daug pasikeiciau per tuos penkis metus...pagalvojau ir pasimeciau. :) Bet man patinka, drauge, kai tu DAUG rasai kaip siandien :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man atrodo, kad gal ir nepasikeitei...Nors matai, čia tokia subjektyvi( visada maišiau tuos objetyvu/subjektyvu, tai nžn ,ar gerai pavartojau)nuomonė....
    Man tai irgi patinka, kai būna tas toks įkvėpimas rašyt.daug:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir kokius norus surašei?

    AtsakytiPanaikinti