2009 m. birželio 12 d., penktadienis


Oje, atrodo tiek apie TIEK rašyt galiu ir turiu:) Na, pasistengsiu, tuo labiau,kad va KAI KURIE žmonės tai penktadienio vakarus leidžia ir TAIP:)
Labai panikavau šiandien važiuodama į darbo biržą, nes vakar vakare apsižiūrėjau, kad praleidau "pasimatymą"...O pasirodo nieko ten taip mirtino baisaus ir aš kaip visada iš ten išplaukiau su plačia šypsena, kuri reiškė"NEgavau darbo":) Ir tik nemėtykit manęs akmenim dėl tokio požiūrio, toks mano pasirinkimas, man taip labai patinka DABAR, o ir šiaip man nieko netrūksta:) Dar truputį patekau į tokią ne itin malonią ir KVAPNIĄ(taiptaip) situaciją toj bedarbių mekoj...Nu bet aš niekuo negaliu padaryti-jei jau keikies, tai aš su tavim nebendrausiu ir nebūsiu geranoriška ir tikrai nieko neaiškinsiu.
"Algos" neatėmimo proga truputį paišlaidavau...TRUPUTĮ daugiau nei planavau...na bet ten viską taip apsiskaičiavus, tai gaunas žymiai optimaliau paskirsčius tas sumas panašiem dalykam per kokį trejetą mėnėsių( aš taigi stengiuos būt ekonomiška).O kalbu aš čia apie Amway produkciją. Kai panaudosiu ilgėliau gal net kokią reklamą padarysiu, nes lb tikiuosi EFEKTO gero:)
Dar buvo šiandien akimirka,kai galvojau, kad NUMIRSIU...Toks nenormalus blogumas užėjo, aišku mama, kaip ir visada tokiais atvejais, man pripaišė nėštumą...:))) Bet aš nlb tikiu tuo šventu prasidėjimu IŠ NIEKO:) Blogumas baigės, viskas susitvarkė, gal čia tiesiog pms'o požymiai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą