2009 m. rugsėjo 12 d., šeštadienis

Dar vienas naujas etapas.
Vakar nepamačiau nė vienos žadėtos žvaigždės/planetos ir t.t.
Vakar pirmą kartą dažiau plaukus Draugei I. Patiko.
Mano naujas blogažodis-karoče (jei tik galėčiau, tai kartočiau kas kokias 5 min)
Ryt greičiausiai bus pyrago diena, nes šiandien tai žiauriai kažkaip šalta.
Ačiū, pagaliau per visą savaitę išsimiegojau labai gerai ir labai normaliai, o rytą praleidau besivartydama lovoj su "Veidu"( ok, ne viską skaičiau labai labai atidžiai, bet stengiaus). Labai pasipiktinau atsispaudinus anglų užduotį dėl NET 7 lapų...Bet tada pagalvojau, kad čia kažkaip visai natūralu ir įprasta, tik man atprasta:) Ir vis dar susimaunu kartais su abipusiu spausdinimu, kai lapas pakreipiamas, nes pC rodo tik vieną variantą, o man jis netinka tuo kitu atveju. Žinau, tereikia tik gal daugiau apie tai pamąstyt(kartais pamąsčius tikrai lb gerai gaunas), bet kartais aš neturiu arba apsimetu kad neturiu tiek laiko tokiem pamąstymam.
Pagalvojau, kad iš tikrųjų tai nelabai verta čia kažką rašyt užuominom, nes kol adresatas su(si)pras, tai aš spėsiu pražilti:)
Ir paskutinis apyblogis užsiėmimas-suvalgiau laimės sausainėlį, kuris buvo skirtas kaip ir ne man, bet vėlgi, po tam tikro įvykio nusprendžiau, kad jis nuo šiol priklauso MAN-"Užversi duris visom klaidom - ir tiesa liks už durų"(pirmiausia susimąsčiau, kurioj pusėj ta tiesa liks, nes juk gali būt ir taip ir taip). Blogai dėl to nesijaučiu:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą