2009 m. rugsėjo 27 d., sekmadienis

Praeitą savaitę šykštėjau įrašų ne tik čia, bet taip pat nieko net neįrašiau į savo dienotvarkės užrašų knygelę, nors tai daryt man visiai patinka kiekvieną sekmadienio vakarą... Yra tam priežasčių. GRAŽIŲ. Bet visgi kai ko prisikaupė ir lengvai norisi pasidalint:)
Visų pirma, tai fiziologė, kurios pavardės aišku nebepamenu(yra raidės G ir Ž berods, bet kadangi man jos neprireiks, tai neapkraunu savęs tokiais nereikšmingais dalykais) paliko lb nemalonų įspūdį per darbus... PIKTA RAGANA. O kitai bent per pusę paskaitos man norėjosi nuraut plaukus, na ar bent gerai patampyt, nes kamon atėjimas ir skaidrių paskaitymas yra žiauriai žiauriai not professional. Šiaip aš nesu agresyvi, bet kartais tam tikri žmonės man sukelia smurtavimo norą....
Dar pagalvojau, kad vyrai medicinoj turėtų jaustis kaip išdidūs gaidžiai GAUSIOJ vištidėj...(mes čia neturim jokios potekstės į lytinę orientaciją). Pat.anatomas kaip geriausią pavyzdį rodė gražiausios "pjaustytojos" pavyzdžius...Man tokie dalykai vis dar kliūva ir lengvai pikta dėl jų.
Ir kur dingo nuostabioji Jakušovaitė?????
Optimistiškai pasiskirsčiau egzamino kls išmokimo NORMALAUS terminus. Aukse, nebūk višta ir nepasišiukšlink;))
Ok, einu pratęsti mokymosi proceso ir sukurpti kokį vieną kitą meilingą esemesiuką...........

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą