2009 m. rugsėjo 9 d., trečiadienis

KLAUSIMAS

Aš vis pasvarstau, kodėl mano blog'o vienas lankytojas iki šios vietos ateina google'iniu keliu...O ne tarkim ten prisideda mano mielo ir gražaus adresėlio į savo favourite'us ar kažkaip pan... Ir kamon, aš MATAU, kaip dažnai Jūs lankotės... Na bet taip, jei Jums patogu kiekvieną kartą įvedinėt "senegalo upe" - aš nieko prieš.

4 komentarai:

  1. O teko girdėt apie tokį žvėrį 'Google Reader'?

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai gal ten ne tas pats lankytojas tave aplanko:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj Eimantai, jau čia kažkoks žiauriai šustras kls dėl to reader'io:))) Girdėt teko...o kas iš to?

    AtsakytiPanaikinti
  4. O lankytojas tas pats, aš netgi žinau kas JIS (ne pavėpusi špijonėlė esu). O žinau , nes žinau, nes iš TEN niekas kitas negali ateit.va taip.

    AtsakytiPanaikinti