2009 m. rugsėjo 13 d., sekmadienis

Susimokėt?

Man toks jausmas, kad visi šiandien susimokė prieš mane, o labiausiai tai aš pati...Na ok, yra keletas tų gerųjų, bet palyginus su blogaisiais-tai lašas jūroj...
Ta nuostabia proga lakuojuos nagus juodai(pirmą kartą) ir jaučiuos kaip kokia satanistė truputį...O ką, gal aš lankau savaitgaliais kokį tais ten kraujingą būrelį:))
Grįžtam prie susimokymo... Kai nereik, tai lenda į akis, kai reik paklaust mirtinų kls-gaudyk vėją laukuose... Nu jūs palaukit... Jau buvau nusiteikus ir pasiruošus. Ir net lengvai svajojau. Ir net po to įsivaizdavau ,kaip viskas bus rytoj... TAI NE. Rytoj viskas bus taip pat kaip ir pastaruosius mėnesius:) Ot tai naujiena ir pokytis....Nieko, gal čia vėlgi koks ženklas, kad dar ne laikas:) Arba čia ženklas, kad aš lėva:))) Ir pardavėjos, kurios savo komplimentais ištuštino mano n dienų pinigų normą... Viešpatie, pasitiksiu gimtadienį be lito... Na nebent kokia ten geroji dvasia ims ir perves man jų(prašauprašauprašau). Bet blem, skudurų ir batų niekada nebus per daug... Kaip ir bernų:DD(čia aš taip galvoju tik tuomet, kai negalvoju, kad noriu rimtų santykių)
Turėjau incidentą lengvą parduotuvėj, kai prie kasos bandė kalbint kažkoks prigėręs DIEDAS. Nu da, aš per princesė, kad kreipčiau dėmesį į TOKIUS.

I AM STILL FUCKING GORGEOUS!


P.S. Aišku, aš vis dėlto nusprendžiau, kad su manim tai viskas gerai, o blogai su visias likusiais, net jei tai ir reiškia, kad senatvę praleisiu kokiuose tai senelių namuose BAISIAI VIENIŠA.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą