2009 m. rugsėjo 4 d., penktadienis

Savaitės rezultatai

Iš esmės, viską sudėjus bendron krūvon, viskas yra gerai :) turėjau galimybę pakontaktuot su paskutiniuoju nematytu grupioku, man visai patiko, pliusas, dar vienas:) Ai, ir jo pavardė įdomi... Aš būtinai kadanors apie tai pasidomėsiu:)
Įdomu stebėt, kaip keičias mano pačios nuomonė apie matomus žmones - su kiekviena diena užsikabina vis daugiau ryškėjančių smulkmenų, būdo savybių, bendravimo niuansų...
Kodėl aš čia vis taip liečiu tą savęs ir likusios žmonių dalies santykį? Na, jei būčiau pirmakursė, kur visi visi nauji žali, būtų kiek kitaip, o dabar esu ta, kuri privalo kažkiek taikytis jau su esamomis susigulėjusiomis taisyklėmis:) Beje, ne man vienai tokia dalia - yra dar viena naujokė, kas taip pat MAN yra pliusiukas. Bet aš visada savo kiekvieną grupę stengiaus priimt kaip "šeimą", t.y. nusiteikt, kad visokių bus, bet tai yra ta grupė žmonių, kurie man yra artimiausi ir (tikiuosi) esame savotiškas kumštelis (na kad ir labai mažytis). Kursiokai, taip, jie jau masė( nes net iš matymo atpažįstu vos vieną kitą), bet vėlgi, tai tik pradžių pradžia. Ir kaip smagu toj masėj pamatyt tų saviškių:)
Čia kažkokia ne apžvalga, o odė grupei gavos:)))
Pilstymai po truputį įsibėgėja, netgi pirmas lengvas atsiskaitymas buvo...
Beje, einu iš naujo į filosofiją, nors ir esu atsiskaičius - man tiesiog įdomu (o bendram išsilavinimui tokie dalykai tikrai nepakenks), gerokai kitaip nei anksčiau, tik jau kitą kartą tai gale nesėdėsiu, nes man labiau patinka matyt erdvę, o ne nugarytes... Tik klausimas, ar mano kompanionė sutiks keltis:)
Ryt Kauno Naktys, tikrai būsiu ir labai noriu VISUR:) Tik galvoju, kaip čia pvz nepamiršus fotoaparato....
P.S. mačiau "gyvai" vieną mano skaitomo blog'o rašliavotoją, jis mano kursiokas...Savotiškas jausmas:) Laikausi idėjos, kad man visai patinka jo dėstomos mintys, o kas per žmogus jis-neįsivaizduoju.

2 komentarai:

  1. kiek daug naujos patirties ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ne visia jau jinai tokia ir nauja. Patirtai seniau, bet su tam tikrais naujais neišvengiamais aspektais

    AtsakytiPanaikinti